Pobierz PDFDrukuj

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - ZP/2/2018

Data ogłoszenia: 17-05-2018

Termin składania ofert: 19-04-2018, godz: 13:00

Na wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pt. Rozbudowa i remont istniejącej infrastruktury wraz z zakupem wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Zamenhofa 41

 

Ogłoszenie nr 500109381-N-2018 z dnia 17-05-2018 r.
Zakład Usług Komunalnych w Bystrzycy Kłodzkiej Spółka z o.o.: Zamówienie na wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji /organizacji/ PSZOK-u, tj. Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie istniejącej bazy magazynowo-transportowej należącej do Zakładu Usług Komunalnych w Bystrzycy Kłodzkiej sp. z o. o. zlokalizowanej w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Zamenhofa na działce nr 158/2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539034-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500074393-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 
 

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Usług Komunalnych w Bystrzycy Kłodzkiej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 89058595900000, ul. ul. Strażacka  13, 57500   Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 6441626; 8110732, e-mail zukbystrzyca@pro.onet.pl, faks 48 74 8110732.
Adres strony internetowej (url): https://www.zukbystrzyca.pl/ ; http://zukbystrzyca.mirobip.pl/przetargi/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji /organizacji/ PSZOK-u, tj. Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie istniejącej bazy magazynowo-transportowej należącej do Zakładu Usług Komunalnych w Bystrzycy Kłodzkiej sp. z o. o. zlokalizowanej w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Zamenhofa na działce nr 158/2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP/2/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pt. Rozbudowa i remont istniejącej infrastruktury wraz z zakupem wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Zamenhofa 41. Zakres robót obejmuje:  rozbiórki obiektów oraz ich części,  remont termomodernizacyjny budynku biurowo-magazynowo-socjalnego z przeznaczeniem na budynek socjalno-biurowy wraz z pomieszczeniami magazynowymi oraz ekspozycją edukacyjną (ścieżka dydaktyczna)PSZOK-u,  remont – przebudowa przyłączy wodno-kanalizacyjnych łącznie z przyłączeniem do miejskiej sieci kanalizacji sanit.  remont – przebudowa wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) elektroenergetycznej,  remont nawierzchni placu manewrowego oraz powierzchni utwardzonych i chodników,  realizację odwodnienia liniowego placu łącznie z montażem urządzeń do podczyszczania wód opadowych i roztopowych,  remont ogrodzenia (wymiana na nowe ogrodzenia z siatki na betonowe i naprawa istniejącego betonowego -3 przęsła),  wykonanie instalacji oświetleniowej terenu PSZOK-u,  wykonanie instalacji dozorowej i wodnej p-poż.,  remont istniejącej wiaty gospodarczej,  przygotowanie miejsca pod montaż urządzenia wagi samochodowej jednoosiowej przejazdowej,  montaż na gotowym podłożu urządzenia brodzika dezynfekcyjnego kół pojazdów mechanicznych,  urządzenie terenu zielonego jako wykonanie robót budowlanych objętych decyzją Starosty Kłodzkiego nr 148/XII/B/2015 o pozwoleniu na budowę z dnia 4 grudnia 2015 r.;  budowę (montaż) 9 szt. wiat stalowych łącznie z pracami towarzyszącymi jako wykonanie robót budowlanych objętych zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 7 sierpnia 2017 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71000000-0

Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45000000-7, 45223000-6, 45261900-3, 45421000-4, 45320000-6, 45453100-8, 45400000-1, 45450000-6, 45300000-0, 45310000-3, 45332400-7, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1455284.55
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: USŁUGI BUDOWLANE Adam Kasza
Email wykonawcy: adamkasza@wp.pl
Adres pocztowy: Ul. Chopina 27
Kod pocztowy: 57-500
Miejscowość: Bystrzyca Kłodzka
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1790000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1672800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1790000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
Wykonawca nr 2 nie dotrzymał terminu na wezwanie do uzupełnienia dokumentów (30.04.2018 roku) art. 26 ust. 3 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.1579 – t.j. z późniejszymi zmianami) i został wykluczony na podstawie art. 24 ust.1 pkt.12 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.1579 – t.j. z późniejszymi zmianami)
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna


Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


Data publikacji: 17.05.2018 (11:59)Data aktualizacji: 17.05.2018 (11:59)
Osoba publikująca: Szymon ZajączkowskiOsoba modyfikująca: Lesław Łysiak
Autor: Lesław Łysiakliczba wejść: 1587

Przejdź do góry strony